06-01-12

Een tegenvaller bij Coolblue!

In december heb ik bij Coolblue een SONY tablet S gekocht, Een handig en goed toestelletje, maar over de leverancier ben ik niet te spreken. De leverancier is COOLBLUE.
Op de tablet zit een USB-verbinding, maar het is geen gebruikelijke. Met een tussenstuk is dat te verhelpen, maar die verloopstekker staat niet in het assortiment van COOLBLUE. Ik ging dan naar de SONY-winkel in Gent, maar ook daar hadden ze dat tussenstukje niet.
Ik ben eraan geraakt, gewoon via eBay.

In een review heb ik dat aan Coolblue gemeld. Maar ginds weigeren ze de review te publiceren. Moet ik hieruit besluiten dat die mensen starrig weigeren mogelijke klanten juist te informeren? Dat zij geen kritiek kunnen verdragen?
Ik vind het beneden peil dat zij mij uitnodigen een review te schrijven, en achteraf omdat ik een tekortkoming van hun bedrijf meld, dat review niet publiceren.

Voor mij is het een les. De kans dat ik nog iets bij Coolblue bestel is minimaal. Ik zal zeker eerst nagaan of ik hetzelfde in een ander Europees land niet goedkoper kan krijgen.

12:18 Gepost door G.U.Y. | Permalink | Commentaren (3) | Tags: coolblue

Commentaren

Wat ik zo klantonvriendelijk vind bij coolblue is dat ook als je geen nieuwsbrief wilt je die netjes met de regelmaat van de klok in je mailbox krijgt, en als je het afzenderadres bij de spam zet, dan krijg je ze toch, want ze gebruiken regelmatig een ander afzendadres. Dat is voor mij een reden om er nooit meer te kopen: dingen waar ik niet om vraag moeten ze me niet door mijn strot duwen.

Gepost door: Caroline | 06-01-12

Beste meneer/mevrouw, ik heb gelukkig wel goede ervaringen met Coolblue maar dit terzijde. Uw bent niet te spreken over de leverancier, maar als u van te voren naar de specificaties had gekeken had u wellicht het probleem van te voren ontdekt. Dan had u het probleem kunnen oplossen door of naar een andere tablet te kijken of door de tablet in een ander winkel te kopen met de kans dat u hetzelfde probleem daar ook had gehad. Zo had u het probleem voortijdig kunnen zien/vinden en had u deze blog niet hoeven maken en hoefde u Coolblue niet in kwaad daglicht te stellen. Het probleem ligt dus bij U en niet bij coolblue. En Caroline, die nieuwsbrief is makkelijk op te zeggen door of een mail te sturen naar Coolblue of te reageren op Facebook. Meestal kun je ook onder aan een mail op een link klikken en zo afmelden.

Met vriendelijke groet,

Timo

Gepost door: Timo | 06-01-12

Guy, ik heb zelf al heel wat bij Coolblue besteld en altijd zeer tevreden geweest. Volgende dag altijd netjes geleverd en altijd goed verpakt. De reden waarom ik Coolblue besteld is juist omwille van de service en het gemak. Jammer dat jij geen goede ervaring hebt. Tablets zijn 1 voor 1 verschillend en allemaal hebben ze wel 1 nadeel dat irriteert. Zo heb ik een screenprotector bij Coolblue gekocht maar was er niet tevreden over. Jammer maar heb er een ergens anders moeten bestellen. In vergelijking met andere webshops is Coolblue wat mij betreft zeker bij de betere.
Veel plezier met de tablet!

Groeten,
Davy N., medekwartel en typend vanop een Asus Transformer tablet.

Gepost door: Davy | 08-01-12

De commentaren zijn gesloten.